Методика розв'язування олімпіадних задач з фізики (Гельфгат Ілля Маркович)

Методика розв'язування олімпіадних задач з фізики



Заняття проводить Гельфгат Ілля Маркович, учитель фізики ХФМЛ № 27, Герой України, Заслужений вчитель України. 

Теплові явища


  


Задачі з різних розділів




Закони збереження




Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova

Досліджуємо штучний інтелект: PicLumen, GenType Alphabet Creator

 

 Проактивний педагог. Досліджуємо штучний інтелект: PicLumen, GenType Alphabet Creator 



Відбулась наступна зустріч у новому другому сезоні. В рамках проєкту "Проактивний педагог" розглядали можливості ресурсів:  PicLumen, GenType Alphabet Creator.


PicLumen

Результати:










GenType Alphabet Creator 

https://labs.google/gentype





GenType Alphabet Creator

 Як створити літери в одному стилі: GenType Alphabet Creator 




Google випустив надзвичайно креативний інструмент ШI під назвою GenType Alphabet Creator 


https://labs.google/gentype, який використовує ШI для створення алфавіту з усього, що ви хочете: 

Потрібно ввести опис того, що ви хотіли б використати як тему для літер, наприклад, зорі на небі, сонечка на листі, сузір’я, хмари або український орнамент.

Потім штучний інтелект створить усі 26 літер алфавіту в цьому стилі. 

Ви можете використовувати новий алфавіт, щоб набрати власне повідомлення, щоб завантажити або поділитися з іншими. 

Приклад:

Create letters in Ukrainian vyshyvanka ornament (embroidery)







Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova


"Проактивний педагог": інструменти штучного інтелекту (Vispunk)

 Інструменти штучного інтелекту (Vispunk)



Щоб допомогти вам розпочати роботу з Vispunk, ми підготували детальне відео, у якому продемонструємо основні можливості інструменту. У цьому відео ви дізнаєтеся, як створити свій перший проект, налаштувати його відповідно до своїх потреб та ефективно використовувати AI для швидкого створення якісного контенту.


Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova

Уроки Всеукраїнської школи онлайн, що допоможуть підготуватися НМТ

 Безкоштовні уроки для підготовки до НМТ



Готуєтесь до національного мультипредметного тесту (НМТ)? Підготували список уроків Всеукраїнської школи онлайн (ВШО), які  допоможуть підготуватися НМТ. Переходьте за покликаннями: 

✔ Українська мова

✔ Математика

✔ Історія України

✔ Англійська мова

✔ Біологія

Джерело: УІРО


Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova



Посібник «Бомбезна українська» Ольги Питюр

 


Проєкт “Навчаємось разом” (Learning Together) + проєкт ЄС за фінансової підтримки ЄС, Міністерства закордонних справ Фінляндії розробили другу частину посібника “Бомбезна українська. Як спланувати та провести мовний табір”.

Про це “Новій українській школі” повідомили в проєкті.

Завантажити посібник можна за цим посиланням

Першу частину посібника дивіться за цим посиланням.

Посібник розроблено за підтримки МОН і в співпраці з ГС “Освіторія”.

Посібник містить інтерактивний контент (покликання, QR-коди з іграми, піснями та іншими формами для закріплення мови), відеоматеріали та рекомендації для організації та проведення літніх мовних таборів для учнів й учениць, які навчаються мовами національних меншин.

У посібнику передбачено різноманітні форми навчальної діяльності із залученням стратегій вивчення української мови (когнітивних, метакогнітивних, соціальних / афективних) і стратегій використання мови (інтерактивних, інтерпретаційних, продуктивних).

Друга частина видання присвячена організаційним та змістовим питанням проведення літніх таборів для вивчення української мови учнями й ученицями 5–9 класів.

У Фінському проєкті зазанчають, що головна мета табору – розвинути навички спілкування та взаємодії українською мовою за допомогою різноманітних комунікативних ситуацій. Активності мовного табору також сприяють реалізації навчальних соціально значущих проєктів, які допоможуть покращити життя спільноти.

До посібника також розроблено серію відеоматеріалів із методичними родзинками, різноманітними формами діяльності, практичними порадами з організації та проведення мовних таборів. Приклад відео є за цим посиланням.

Авторка посібника – тренерка проєкту “БомбеЗНО”, експертка ГС “Освіторія”, учителька української мови та літератури Ольга Питюр.

Видання розраховане насамперед на вчителів, але містить інформацію, яка може бути корисною й адміністраціям закладів загальної середньої освіти та іншим зацікавленим сторонам для планування та впровадження мовних таборів.

Посібник розроблений проєктом “Навчаємось разом” спільно з ГС “Освіторія” за фінансової підтримки Європейського Союзу й Міністерства закордонних справ Фінляндії та підтримки Міністерства освіти і науки України.

Фото: кріншот із посібника

Цей матеріал підготовлено за фінансової підтримки Європейського Союзу та Міністерства закордонних справ Фінляндії. Висловлені тут погляди жодним чином не можуть сприйматися як офіційна думка Європейського Союзу чи Міністерства закордонних справ Фінляндії.



https://nushub.org.ua/wp-content/uploads/2023/07/olga-pytyur.-bombezna-ukrayinska.-yak-splanuvaty-ta-provesty-movnyj-tabir.-chastyna-2.pdf?fbclid=IwY2xjawGMfbVleHRuA2FlbQIxMAABHck-Jd92-f3PMHi-MPuU1x5qVzqlnCiAXRpVfzZHZo5OTnpgFJG_ZTMKjw_aem_P8zFp480_eDHFWt75N7V8Q

Джерело: https://nus.org.ua/news/


Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova

Досліджуємо штучний інтелект: Hailuo AI, Leonardo AI, Bing, Gemini

 

 Проактивний педагог. Досліджуємо штучний інтелект: Hailuo AI, Leonardo AI, Bing, Gemini



Відбулась наступна зустріч у новому другому сезоні. В рамках проєкту "Проактивний педагог" розглядали можливості ресурсів: Hailuo AI, Leonardo AI, Bing, Gemini




Hailuo AI



Досліджуємо штучний інтелект: Kling ai, InVideo

 Проактивний педагог. Досліджуємо штучний інтелект: Kling ai, InVideo


Відбулась наступна зустріч у новому другому сезоні. В рамках проєкту "Проактивний педагог" розглядали можливості ресурсів: Kling ai, InVideo

Kling AI

Результати:








InVideo


Результат:

5 винаходів людства, що змінили життя 



Корисні публікації:




Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova

Нова китайська нейронка для генерації відео (Hailuo AI) MINIMAX

Нова ера відеогенерації: китайська нейронка доступна для всіх — реєструйся без номеру телефону



Нова китайська нейронка для генерації відео — тепер доступна всім користувачам без обмежень!
Розробники зробили новий сайт і тепер іноземний номер для реєстрації більше не потрібен. Реєстрація - через Google-акаунт, без прив'язки номеру.

Посилання:  https://hailuoai.video/mine-ai-videos

Чекати потрібно від 5 до 100 хвилин (може більше). 

Промпт:

Creates a video with a woman playing a white grand piano on the beach, watching the waves of the sea in a sunset
Результат:


Мотиваційні матеріали для уроків: 

Створюйте надихаючі або мотиваційні відео для уроків, що допоможуть зацікавити учнів темою або надихнути їх на досягнення цілей.

Промпт: 

Creates a video of a young person standing at the base of a tall mountain, looking up. They begin to climb step by step, facing challenges along the way like wind, rain, and rocky paths. As they reach the summit, the sun rises, lighting up the sky, symbolizing success and personal growth

Результат:





Промпт: 

Creates a video of a child entering a library with shelves full of books. As they pick up a book and open it, the world around them transforms into a vibrant, colorful landscape filled with knowledge—flying books, letters forming words in the sky, and the student walking confidently towards the horizon.



Результат:




Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation
FB: https://www.facebook.com/educationXXII/
YouTube: https://www.youtube.com/@educationpakhomova


МАТЕРІАЛИ ДЛЯ АНАЛІЗУ ТА ОЦІНЮВАННЯ УРОКІВ (безкоштовно)

Матеріали для аналізу та оцінювання уроків (+ інфографіка)




Аналіз і оцінювання уроків є важливими аспектами педагогічної практики, які допомагають покращити якість навчання. Нижче наведені ключові матеріали та методики, які можуть бути використані для ефективного аналізу уроків.


Вимоги до сучасного уроку:


1. Урок спрямований на високі кінцеві результати, на підвищення рівня якості й ефективності навчання, на всебічний розвиток особистості.


2. Урок - відносно самостійна ланка у системі навчання.

3.Урок будується як цілісна система взаємодії учителя і учнів на основі співробітництва.

4. Урок будується на основі:

  • програмних вимог;
  • урахування можливостей учнів;
  • урахування можливостей учителя, його творчого потенціалу.


5. Кожен урок має таке дидактичне призначення:

  • засвоєння нових знань;
  • формування умінь і навичок;
  • контроль і оцінювання знань та ін.

6. На уроці комплексно розв'язуються завдання освіти, виховання і розвитку.

7. Урок має раціональну структуру.

8. Зміст навчального матеріалу відповідає основним принципам (науковість. зв'язок із життям, системність, наступність тощо).


9. Застосовуються різноманітні форми проведення уроку.

10. Використовуються нестандартні форми проведення уроку.

11. Здійснюються диференціація й індивідуалізація навчання.

12. Забезпечуються між предметні зв'язки.

13. Учитель розвиває навчальну, пізнавальну діяльність учнів і керує нею, здійснюючи стимулювання, організацію, контроль, оцінювання діяльності, озброює учнів прийомами самостійної роботи, формує навички самоконтролю.


14. Для проведення уроку створені необхідні умови: матеріальні, морально-психологічні, гігієнічні, естетичні.




15. Урок проводиться за планом - творчим робочим документом учителя.

16. Проводячи урок за планом, учитель готовий пере структурувати його в разі потреби.

17. Висока результативність уроку.

18. Учитель самоаналізує проведення і результати уроку.

Основні вимоги до аналізу уроку


1. Тип і структура уроку:
   - Визначення типу уроку та його місце в системі навчання.
   - Формулювання мети уроку та дидактичних завдань.

2. Зміст уроку:
   - Оцінка повноти та глибини вивчення матеріалу.
   - Вибір методів і прийомів навчання, їх відповідність меті уроку.

3. Методика проведення:
   - Спостереження за організацією навчальної діяльності учнів.
   - Аналіз використання навчальних матеріалів та технічних засобів.

 Типи аналізу уроків


1. Повний аналіз:
   - Всебічний розгляд усіх аспектів уроку: змістовного, дидактичного, психологічного тощо[1].

2. Комплексний аналіз:
   - Використовується для аналізу декількох уроків однієї теми або системи уроків[2].

3. Аспектний аналіз:
   - Глибокий розгляд конкретного аспекту, наприклад, організації навчального процесу[1].

Схеми для оцінювання уроків


Орієнтовна схема повного аналізу включає:
  - Тип і структуру уроку.
  - Зміст та методику повторення вивченого.
  - Вивчення нового матеріалу та контроль за засвоєнням знань[2][4].




- Техніки оцінювання учнів:
  - Рефлексія щодо змісту уроку, самооцінювання, використання рубрик оцінювання[3].

Рекомендації для вчителів


- Підготовка до відвідування уроку:
  - Ознайомлення з навчальними програмами та підручниками.
  - Формулювання запитань для вчителя, що стосуються реалізації плану уроку[1][4].

- Після проведення аналізу:
  - Сформулювати висновки та рекомендації для вчителя.
  - Оцінити позитивні елементи та недоліки проведеного уроку[1][2].



Citations:



Електорнний конструктор аналізу уроку, як елемента системи внутрішньошкільного контролю 
http://nvk12.rv.ua/document/03_2015/%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%20%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83.pdf

8 цікавих технік, як оцінювати учнів, і що треба врахувати


Дякую за коментар і вподобайку!
Бережіть себе і родину! Все буде Україна!

Blog: https://educationpakhomova.blogspot.com/
Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation